čtvrtek 19. listopadu 2015

Košile na míru? Ideální dárek k Vánocům!




Když jsem jednoho podzimního odpoledne navštívila obchod Peter James Proud, který se nachází na Dlouhé, hned mi učaroval prostor, který je podle mého skvěle a čistě využit. Ano, i podle vzhledu obchodu si člověk dělá obrázek o produktech, které zde může pořídit a rozhodně se daleko lépe nakupuje v krásném prostředí. Přiznejme si, že ne do každého krámku se odvážíme vstoupit, což samozřejmě neznamená, že musí být hned špatný. Některé si na tom naopak zakládají. Ale tady, v Peter James Proud, je vše cítit precizností. Do očí vás bouchne policový systém za pultem, který je prostě až do nebes a navíc krásně nasvětlený. Hraje příjemná hudba a nic kromě prodávaného zboží vás při rozhlížení vůbec neruší. A v dnešních chladnějších dnech oceňuji topení umístěné za zrcadlem. Nenápadné a boží. 
Šití na míru je čím dál vyhledávanější a kde je poptávka, tam se logicky najde i nabídka. Peter James Proud sází na kvalitní italské látky a nebojí se barev, vzorů a kombinací. Líbí se mi jejich hravost a nenucenost. Jsou zde dokonce i látky ze kterých bude mít košili pouze 5 lidí, protože jí víc není. Abychom si mohli říct "Jo, jsem originální.". Konfekci hledejte jinde!
Tak až příště půjdete Dlouhou, určitě se zastavte. Prohlédněte si košile, motýlky, trenky a celý sortiment, zahřejte se u zrcadla, přivoňte k parfémům a třeba se nechte změřit na vaši první (a věřím, že ne poslední) košili na míru, která bude jen vaše...
A příště vás s sebou vezmu na měření, protože takovou košili prostě chci! Comming soon... :)























3 komentáře:

  1. Tak to by se mi moooc líbilo:) Asi napíšu ježíškovi:D Ale stejně by mě zajímalo kolik přibližně stojí taková košile na míru...
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vychází na 2800,- :) samozřejmě se pak cena může měnit podle zvoleného materiálu..

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat