sobota 7. března 2015

První motýlkářství v Praze



Když jsem šla bratrovi koupit notového motýlka na Dyzanj Market k tehdy začínající značce Krispol Store, netušila jsem, že jim jednoho krásného březnového dne budu fotit otevření dílny a showroomu. Je to přes půl roku a za tu dobu toho Kristián a Tomáš stihli opravdu hodně a musím říct, že jsem opravdu ráda, že jsem je a jejich práci mohla poznat. 
Měla jsem tu čest natáčet jim videa a fotit kolekce a hrozně si toho vážím. Jak můžete vidět, fotila jsem motýlky i na krku svého bratra. A už i já jsem hrdou nositelkou jejich práce. Nevidím totiž jediný důvod, proč by ženy nemohly nosit ručně šité vázací motýlky. Nějaké námitky? :D 
Ale abychom se dostali k samotné otevíračce.. Od 3.3.2015 si můžete oficiálně motýlky vybírat, vyzvedávat, kupovat a prohlížet v Mánesově ulici číslo popisné 58. Stejně tak jako kytky do klopy, kapesníčky, šle nebo trenky. Vše ručně vyráběné a co víc - s láskou, osobním přístupem a svými originálními látkami. Pánové nemají problém s šitím na míru a dokonce se čas od času objeví nějaký originální kousek s certifikátem, který dokazuje jeho jedinečnost. Kdo by nechtěl být vlastníkem "jediného kusu na světě"? :)
Dveře dílny a showroomu se otevřely novinářům a blogerům a poté i veřejnosti. Na všechny zde čekala skvělá hudba, sushi, muffiny a jiné laskominy, George se svým nadupaným drinkem s Becherovkou a hlavně dva skvěle naladění pánové s perfektně uvázanými motýlky. Netroufám si odhadovat, kolik lidí se na tom nevelkém místě za odpoledne prostřídalo, ale vím jistě, že si to všichni užili, což snad jde poznat z fotek. Výběr máte přímo zde na blogu, ale všechny najdete na fb stránce Krispol Store --> ZDE
Příjemnou podívanou a spoustu těchto motýlků ve vašem šatníku vám přeje vaše
Sissi :)
PS.: Máte v rodině nebo okolí taky nějakého milovníka ručně vázacích motýlků? 



















































Žádné komentáře:

Okomentovat