čtvrtek 26. března 2015

Nové tvarování těla s DENIMem


Háemko před nedávnem přišlo s novým střihem jeansů. Chodila jsem kolem nich a od všech poslouchala, jak jsou skvělé a boží. Říkala jsem si, že přece nemůžou být nijak extra jiné a elastičtější než ty, co znám. Omyl... Když jsem si je v kabince oblékla, málem jsem se roztekla blahem :D Vypadají jako jeansy, jsou to jeansy, ale pohodlné jsou jako legíny a jako bonus vám zvednou a vytvarují zadeček (ne že bych to potřebovala :D ). Přesne to jsou Shaping Skinny Regular Jeans a najdete je v háemkovském DENIMu ve třech barvách a jedny dokonce zkrácené a stylově roztržené na kolenou. Mrkejte přímo tady... 
Ale dost o těch čupr riflích. Před pár týdny jsem si  řekla, že nutně potřebuju nějaké bílé boty na jaro, protože není nic lepšího než v nich potom šlápnout do bláta nebo ještě lépe, když vám na ně najede nějaká šikovná mamina s kočárkem. :D Ne, dobře.. Chtěla jsem je, protože se mi strašně líbí a tyhle jsem si úplně zamilovala. Jsou to takové moje venkovní papuče, tak budu doufat, že se mi nic s blátem nebo kočárkem stane až v důchodu(kterého se samozřejmě nedožiju :D ). 
Začátkem týdne bylo neskutečně krásné počasí, ač stále není úplně teplo. Slunce, nebe bez mráčku a relativně přijatelná teplota vylákala spousty lidí na Náplavku i na Petřín. Komu by srdce nezaplesalo při pohledu na rozkvetlé třešně, které opylují desítky včel. A když trochu foukne vítr, ucítíte vůni medu (škoda, že mi nechutná :D ). 
A hurá na outfit... :)








bunda: Reserved
kalhoty, košile, boty, kabelka: H&M
hodinky: nevidíte :D Mohito
brýle: Esperia

2 komentáře:

  1. Tie džíny naozaj vyzerajú super! Pripomínajú mi Super soft high wasted z Primarku, takže asi s nimi príšlo aj príde viacej značiek. :) Inak sa mi páči aj tá košeľa, tiež som si nedávno podobnú kúpila. Inak si kočka ako vždy! :)

    www.danielakurkystyle.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je možné, že budou podobné i jinde, běžná praxe u konfekčího oblečení :D Košile je taky z háemka(ze slev). A moc děkuji :)

      Vymazat