neděle 1. prosince 2013

Vůně přírody

Máte smartphone, tablet nebo dvě uši, které vám sluší? Pak je tento článek přímo pro vás!! Nedávno jsem narazila na web firmy, která vyrábí ošacení na ty naše nepostradatelné kamarády a víte co je na tom úplně nejlepší? Jsou ze 100% pravého dřeva.. Je libo ořech, třešeň, bambus nebo nějaké tropy? "Návrat ke kořenům/k přírodě", tak zní fenomén posledních let a tím letošním zdaleka nekončí. Lidé doslova prahnou po přírodních věcech, eko produktech. A není se čemu divit.. Je to trendy a navíc tak univerzální. K tomu všemu ta vůně dřeva je naprosto neodolatelná. 



Značka Esperia jednoduše ví, kdy které eso vytáhnout. Dřevěné produkty jsou jedny z nejstylovějších vůbec. Možná to je tím, že neznám jediného člověka, který by neměl rád dřevo a jeho vůni. Možná je to tím, že je to tak jednoduché a přitom stále nadčasové. Navíc cokoli ze dřeva je prostě kvalitní. Žádné náhražky ani pseudonapodobeniny. Čisté, skvěle zpracované a očipřitahující dřevo. Tohle všechno je značka Esperia. Pokud vám to stále připadá málo a říkáte si "No a co jako?" :D Mám pro vás ještě jednu věc. Firma má v nabídce kryty nejen čisté, ale i s různými vzory. Překvapilo mě, že si u vybraných druhů můžete navrhnout vlastní design, takže můžete mít telefon zabalený v kvalitě, přírodě a ještě v naprostém originálu. 
A proč jsem v úvodní větě zmiňovala ty uši? Stačí nahlédnout na stránku www.esperia.cz, kde naleznete i dřevěné brýle. Opět ve velmi módních tvarech. Sluneční i optické, do kterých je možno zasadit dioptrická skla. Klidně vsadím všechny boty, které mám na to, že brýle nejsou posledními dřevěnými produkty, který bude firma vyrábět... (: Jednodílné kryty na smartphony mají jen jeden malý nedostatek. Jdou hůře sundat, protože jsou pevné. Ale není to nic strašného. Aspoň člověk vidí, že je to opravdu bytelné a jeho telefon je v bezpečí. Ještě mě napadá zmínit fakt, že kryty nejsou nijak výrazně tlusté, takže vám z telefonu neudělají monstrum. Nevím jak vy, ale já mám Vánoce vyřešené (:

Jak vidíte, i Dekat dlouho dumal a porovnával, který se mu líbí nejvíc. Nakonec vybral 100% dřevěný kryt Eclat z exotického dřeva Palisandr pro iPhone 5/5S




Bambusový kryt Evoque, který má jedinečnou kresbu pro iPhone 5/5S






2 komentáře: